پروژه

از اظهار لطف دوستان ممنون ولی فکر نکنم بتونید اینجا نوشته قشنگ پیدا کنید البته شکسته نفسی میکنم متوجه که هستین. خوب این هفته مهمترین کاری که باید انجام بدم همون Presentation است که تا حالا کلّی تغییر کرده. البته بهتر بگم که کل موضوع پروژه هم عوض شد موقعی که استاد عزیز داشت در یک گپ دوستانه همه موضوع پروژه را عوض میکرد دقیقا مثل آدمی که دارن با پنبه سرش رو میبرن شده بودم( اصطلاح بی ادبیش رو به کار نمیبرم) بعد که خوب توضیح داد نمیدونم قیافه من چطور شده بود که برگشت با یک لبخند ملیح گفت
 you are not happy with this? if you are not happy you can do what ever you want
خوب در این موقع ما یک اصطلاح خوب داریم که میگه آره جون عمه ات اگر what i want بود که یک ساعت برام روضه نمیخوندی. خدا کنه دو تا سوپر وایزر نداشته باشید اون هم از نوع نابغش چون اولا خل و دیوونن در ثانی با هم هیچ وقت موافق نیستن حالا پیدا کنید این وسط نقش منو. یک چیز دیگه که تو این وسط آزار دهنده شده بخش ریاضی این تز است والا بلا من از ریاضی بدم میاد به من چه که میگن ایرانیها تو ریاضی خوبن. حالا شوخی شوخی یک بخش مهم کار من شد یک سری فرمول و معادله.بگذریم فعلا تا اینجا که زیاد بد نبوده امّا خدا آخرش را ختم به خیر کنه (همه با هم بگین اینشالاه). یک مطلب بی ربط هم بگم و برم: این پژو پرشیا یا همون پارس که معروف حضورتون هست که به عنوان خودرو ایرانی و بانام ایرانی اومد. ای همچی بفهمی نفهمی 90% قیافش شبیه پژو 406 اینجاست البته میدونید که این فرانسویها خیلی زرنگن ورداشتن طرح پرشیا ما رو گذاشتن رو پژوهای خودشون اسمشم کردن 406 اینو گفتم که ببینید حق این ایران رو چقدر میخورن.
 تا بعد

سلام

سلام خوب بلاخره این بلاگ اسکای باز شد. میدونم بعضی وقتها میخوام بنویسم ولی نمیدونم چی میخوام بنویسم شاید یک جور روز نوشت اتّفاقات باشه شاید هم تفکراتم شاید هم... پس بهتره براش قالب انتخاب نکنم هر وقت که بخوام شروع کنم این سوال رو میپرسم که خوب "چی بگم؟" بعدش دیگه هر چی میشه گفت. این روزا خیلی سرم شلوغه درس های روزمره یک طرف تنبلی های گذشته هم یک طرف.
 الان هم که هنوز دانشگاهم و خیر سرم میخوام یک presentation بنویسم امّا همش گیج میزنم. حالا یکی نیست بگه تو پرزنتش موندی چه برسه که بخواهی بعدا اونایی که میگی رو هم انجام بدی. امّا خوب هنوز هم ایرانی بازی های خودمون رو داریم 100 تا چیز میگیم یکیش رو عمل میکنیم پس don't worry, take it easy.
 دیگه حرفام تموم شد برم به این کوفتی برسم بعدش هم کلّی کار تو خونه هست. از حسین هم منون که خبرم داد بلاگ سکای باز شده.