تاخیر

سلام. این بلاگ اسکای هم که به قول خودمون کژ دار مریض کار میکنه. سال نو که ملت همه بیکارن این بلاگ سکای هم تعطیل شد البته بهانه خوبی هم برای ننوشتن بود.
 منم یک کم به سبک حسین خبر بدم: که بله پاپ هم مرد و 80% برنامه های اینجا هم شد خبر مرگش یک چیز جالب که من فهمیدم و چند تا از دوستای دیگه هم گفتن این بود که بیخود فکر میکنیم مذهب و رهبریت مذهبی و تاثیر اون رو آدمها تو غرب نیست این مدت اونقدر اشک و اندوه و مصاحبه هایی که پاپ رو میپرستین نشون دادن که فکر کردم اینجام ایران شده. این گزارشگر بی بی سی هم که موقع مراسم پاپ احساساتی شده بود.
والا چی بگم آدم خوبی بود خیلی کارها کرد که نقش کلیسا و دین را  احیا کنه. سفرهاش به نقاط مختلف و آشتی جویی با سایر ادیان از کارهای بزرگ پاپ بود امّا هنوز هم چیز های مسخره ای مثل کشیش نشدن زنان و یا عدم ازدواج کشیشها مخالفت با سقط جنین و مخالفت با هجنسگرایی از چیز هایی بود که تا آخرین لحظه ها مخالفت کرد. یک نتیجه میخوام بگیرم و اینکه هیچ کس به حکم انسان بودنش مقدس نمیشود و هیچ رفتار و سنتی ابدی نیست بزرگداشت پاپ برای کارهایی بود که برای صلح و دوستی انجام داد نه اینکه او یک شخصیت کامل بود یعنی هیچکس کامل نیست. خوشبختانه در لابه لای این خبرها و گزارش ها به این موضوعات هم اشاره میشه.
 امروز هم که پریزیدنت خاتمی با همشهریشون که اتّفاقا ایشون هم پرزیدنت هستن خوش و بشی داشتن احتمالا با لهجه یزدی. کاستاو رییس جمهور اسراییل ایرانی الاصل و یزدی است. امشب یورو نیوز گفت که خاتمی با اون فارسی حرف زده.
 بگذریم امتحان ریاضی با خوبی و خوشی بعد از یک سال و چند ماه پاس شد. 13 به در هم در مملکت کفر به در شد و انصافا از بهترین هواهای اینجا هم بود اون روز هوایی بود  که شاید تو سال فقط دو هفته اینجا داشته باشه. ما ایرانیها هر جا افتاب میبینیم دنبال سایه میگردیم امّا این هلندیها آفتاب ندیده ول میشن تو آفتاب. خدا این بنده هاش رو هر جا و هر جور بیافرینه باز هم میرن سراغ چیزی که ندارن. کلّی حال میکنن که پوستشون برنزه بشه حالا ما که برنزه هستیم هی میریم تو سایه که سیاه نشیم.


۱۳به در ۱۳۸۴

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:09 ق.ظ http://azadun.blogsky.com

سلام علیکم
خدمت آقایی که شما باشی باید بعرضم!
بعضی ها در روز ۱۳ از بس که خانوم خورشید بی ناموسی کردند. اقصی نقاط بدنشان سوختید!
خوش بحال شما که با ترگل پرگل ها / ترگل تر از قیل مانده اید!!!
قبول باشه. ۱۳ رو می گم...

مالک دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام. سال نو مبارک . میبینم که بالاخره تونستی بری کنسرت اما برات متاسفم که اونجا هم آدم نشدی و وسط کار خوابت برد . هیچ وقت دل به کار نمیدادی . اخه وقت کنسرت منصور آدم باید بخوابه ؟
ما تهران منتظرتیم.
:

علیرضا شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام ابراهیم عزیز
سال نو رو بهت تبریک میگم البته ببخشید دیر شد!!!!
سال نو به یادت بودم و با بقیه یادت کردیم.
سال خوب و خوشی داشته باشی و به امید دیدار.
۱۳ به درت هم بخیر!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ق.ظ

این عکساتو کوچیک کن تو رو خدا . پدرمون در میاد.

فرزند نیشابور دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://abarshahr.persianblog.com

سلام
ابرشهر را می شناسید؟
ابرشهر، سایتی است برای نیشابور.
به ابر شهر سری بزنید، جدیدترین مقالات ابر شهر:
(نیشابور؛ پایگاه پرواز سیمرغی فرهنگ و تمدن ایران نوین)،(نیشابور، افلاک نمای خیام و بهانه ی من)،(پرویز کیمیاوی، دهه های 1320-1330 و نیشابور)،(هویت جنسی اسکلت 5500 ساله تپه باستانی برج نیشابور)،(نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور)،(ابوالحسن عامرى فرزندی از نیشابور)،(پیام چغوک زرد)،(نیشابور و زلزله) و ....
راستی دیدن آرشیو ابر شهر هم خالی از فایده نیست.
آرشیو: http://abarshahr.persianblog.com/abarshahr_archive.htmlمتشکرم، ایام بکام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد